Wednesday, April 29, 2009


Evo, moja stota objava. Na začetku sem mislila, da je ne bo, pa mi je bloganje kar malo zlezlo pod kožo :)

btw, 3 dni nazaj sem se končno naučila tudi vstaviti "visit counter". Prej sem vedno v googla napisala: people counter, pa mi nikoli ni bilo jasno, zakaj mi ne vrže ven nobene strani, kjer bi si brezplačno lahko poštimala to zadevščino. Dokler nisem par dni nazaj pri fantu spala in kar naenkrat me je presunilo (ko sem še spala..), da vedno narobe vpišem v iskalnik :DDD.

+
naštimala sem si Toboads oglase. Imate kaj izkušenj z njimi??? Se dejansko zasluži kakšen €. Sama sem si jih nastavila bolj iz firbca, kot pa iz želje po zaslužku, ker nekako sumim, da je ni :D
Zaenkrat sem v dveh dneh zaslužila 17 centov..!! :D Denar pa mi bodo nakazali šele, ko bom imela 40€. :D Tako da sumim, da bom najbolj redne bralce in klikerje na oglase lahko čez cca 5 let peljala na kavo - če ne bo takrat kava v naših preljubih lokalih dosegla še višjo nenormalno ceno :D

Torej, na plan z željami, pohvalami, kritikami, pripombami, ..
(no, malo lahko upoštevate dejstvo, da sem še dokaj nova na sceni, da ne boste prestrogi do mene :DD)

Popular Posts