Saturday, February 15, 2014



VELKOMMEN TIL MONA MOE MACHAVA



THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette MONA MOE MACHAVA hjertelig velkommen som medlem i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle BRYLLUPSFOTOGRAFER. Her er et lite utdrag om Mona, og bryllupsfotografering:

"Jeg heter Mona og er en rødhåret, litt vimsete men veldig blid bryllupsfotograf. Jeg holder til i Larvik, men syntes det er fantastisk gøy å fotografere brylluper også andre steder.

Jeg har utdanning som foto-kunstner og en bakgrunn som fotojournalist og har bodd og jobbet noen år i Afrika. Jeg har også jobbet som potrett-fotograf for skole og barnehagefoto her i Norge. Bakgrunnen min som fotograf er altså veldig variert, men vet du, det er ikke så stor forskjell allikevel for det er historier som fortelles, og følelser som formidles som er min jobb: og jeg må jo si at det er noe utrolig fint og inspirerende å få fotografere bryllup. Jeg storkoser meg med å møte så mange fine mennesker på en sånn spesiell dag hvor alle følelsene ligger utenpå, og man liksom bare er så levende!

Siden jeg også er brennende engasjert i at vi må ta vare på jorda vår og tenker at vi alle har et ansvar for og gjøre verden til et best mulig sted for flest mulig, gir jeg 10% av alle mine inntekter til organisasjonen Leger Uten Grenser."

Ønsker du å vite mer om MONA MOE MACHAVA - klikker du bare HER.

..............................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om THE NOTEBOOK - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap & honorar - Les vår FAQ.

Popular Posts