Saturday, September 14, 2013



VELKOMMEN TIL LOVE & LILIES




THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette LOVE & LILIES hjertelig velkommen som leverandør i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle BRYLLUPSFOTOGRAFER. Her er et lite utdrag av hva hun selv sier om bryllupsfotografering:

"Jeg har alltid elsket å ta vare på minner. For å dele, samle på, og ta frem igjen og igjen for å husker fine, minneverdige og gode stunder.

Et fotografi er en god måte å huske et spesielt øyeblikk, en opplevelse eller en spesiell dag på. Som fotograf streber jeg etter å fange de spesielle øyeblikkene, både de store og de små.
Jeg liker små detaljer, en liten blomst, en eng full av løvetann, et åpent vindu med et blafrende gardin. Å fotografere det vakre, ofte det folk flest kanskje ikke legger merke til ved første øyekast synes jeg er fint. Jeg elsker romantikk, blonder, liljer, pioner, finpussa lakksko og alt annet en bryllupsdag byr på! Å bli kjent med nye mennesker og fotografere et brudepar er en fantastisk opplevelse, og jeg elsker hvert øyeblikk! Jeg liker å jobbe med naturlig lys, med naturen og med omgivelsene rundt meg, og prøver alltid å fange stemningen og følelsene i bildene mine.

Det viktigste for meg er at hvert brudepar sitter igjen med minner for livet, i form av vakre og stemningsfulle fotogarfier."

Ønsker du å vite mer om HILDE og LOVE & LILIES - klikker du bare HER.
..............................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om The Notebook - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du annonsere i hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt annonsering - Les vår FAQ.


Popular Posts