Friday, September 6, 2013


FRIDAY GIVEAWAY
ANGELWORX PHOTOGRAPHY BY ANGELIE


Det er fredag igjen, og dermed duket for ny FRIDAY GIVEAWAY. Idag kan du vinne en fotoshoot med flinkeste Angelie og AngelworX Photography! Du og kjæresten din kan altså være den heldige vinneren av en forlovelsesshoot. Så skal du stå brud, eller nettopp har blitt fridd til; her har du muligheten til å få deg og din kjære festet til vakre bilder for evig og alltid. Bildene vil bli publisert med eksklusiv premiere her på The Norwegian Wedding Blog.


“What i like about photographs is that they capture a moment that’s gone forever, impossible to reproduce.” 
- Karl Lagerfeldt




AngelworX Photography by Angelie, er en utrolig spennende & svært dyktig fotograf, som vi kommer til å se masse av fremover, og dette er en unik sjanse til å bli fotografert henne, med bilder som er tidløse og av høy kvalitet. Angelie sier selv:

"Bryllupsfotografering er min lidenskap. Ikke bare er jeg forelsket i bryllup generelt, men det gir meg så mye å kunne bidra til denne dagen i form av bilder, som vil bli satt pris på i generasjoner som kommer. Det er en stor ære, som jeg tar veldig seriøst. Det å bli kjent med så mange fine mennesker er absolutt en av de store fordelene ved å være fotograf, og jeg har skapt fine bånd og vennskap med mine brudepar."

Ønsker du å se mer av Angelie sitt arbeid som er publisert hos The Norwegian Wedding Blog, kan du klikke her.




HVORDAN KAN JEG VÆRE MED I TREKNINGEN? 

Enkelt; du gjør bare følgende: 

- Legger igjen en kommentar i kommentarfeltet under her (på bloggen), og forteller oss hvorfor dere burde vinne, når og evnt. hvor dere skal gifte dere, og hva som er din favorittblomst til brudebuketten.

- Vinneren av Forlovelsesshooten av AngelworX Photography blir trukket, og annonsert her på NWB bloggen fredag den 13. september.

Fotoshooten har en verdi på kr. 2500.-, og du får 1 times fotografering og 10 bilder. Det er også mulighet for å kjøpe flere bilder av fotografen. Shooten må foregå innen 31. oktober 2013.


...................................................................................................................................................................


Popular Posts