Wednesday, April 24, 2013



FOTOGRAF ANGELIE - ANGELWORX

BRYLLUPSFOTOGRAF

Vi har gleden av å presentere en fotograf vi virkelig har sansen for; Fotograf Angelie hos AngelworX. Fra første gang vi så bildene hennes, kjente vi det i hjertet. Det var noe med hvordan hun fanget brudens skjønnhet, brudgommens kulhet, følelsene og ikke minst øyeblikkene. Portrettfotografering som selv med latter, beholder det elegante, og detaljene blir behørig dokumentert i kreative settinger, noe vi virkelig setter pris på. Skulle vi beskrive henne med henne to ord, måtte det bli: MODERNE ELEGANSE. Dette er bryllupsfotografen for deg som ønsker levende & stilfulle bryllupsbilder, med en moderne twist. NWB kan ikke vente med å se hva Angelie kommer til å trylle frem av vakre bryllup i tiden som kommer. The sky is the limit - You go girl!



Angelie forteller selv:

“Bryllupsfotografering gir meg lykkerus. Ikke bare er jeg forelsket i bryllup generelt, men det gir meg en glede å kunne bidra til en så spesiell dag i form av bilder, som vil bli satt pris på i generasjoner fremover. Det er en stor ære som jeg tar veldig seriøst. Det å bli kjent med så mange fine mennesker er absolutt en av de store fordelene ved å være fotograf, og jeg har skapt fine bånd og vennskap med mine brudepar.


Jeg har tre hovedelementer som jeg bestreber at alle mine bilder skal ha; 

Reflective/gjenspeilende – jeg har min egen unike stil, men det er fortsatt viktig for meg at paret skinner frem i bildet med sin personlige bidrag. Deres personlighet skal sette preg på bildene. Hvis jeg oppdager for eksempel at paret er opptatt av natur, så sørger jeg for å få fine bilder av omgivelsene utendørs. Jeg har ingen eksakt mal eller formel for sluttresultatet, det skaper vi sammen.

 
Narrative/berettende/skildrende – bildene skal gjenskape fortellingen om deres dag. Ofte skjer det så mye ting på en gang og det er så mange blandede følelser man går gjennom. Alt går så innmari fort. Derfor har jeg som mål at bildene skal i seg selv fortelle hvordan dagen utfoldet seg og alle detaljene, selv de dere ikke husker en gang.


Thoughtful/omtenksom – Jeg legger mye bak fotograferingen, fra forberedelsene hvor jeg prøver å finne ut mest mulig om dere og helt til etterbehandlingen av bildene. Det skal vises at jeg har med hver knips tenkt på hva dere anser som verdifullt. Det er også derfor jeg gir en god variasjon sånn at jeg kan sikre meg at dere får så mye som mulig av utvalget.



Når det gjelder service, så er jeg opptatt av god planlegging, god dialog på forhånd, trygghet rundt fotograferingen, profesjonalitet (riktig antrekk, backup utstyr, sikkerhetskopier av filer osv.), variasjon og rikelig med informasjon, slik at man vet hva man kan forvente av meg som fotograf og av dagen. Bryllupsfotograferingen er ikke bare en jobb for meg, det er lidenskap; noe jeg brenner for, og noe som er en stor del av meg. Reaksjonen jeg får fra brudeparene etter å ha vist frem bildene er uvurderlig, og den største og beste betalingen jeg kan få. Det er også endel av gnisten som holder lidenskapen levende.”





Nøkkelordene til Angelie er: 
  • kombinasjon av journalistisk/reportasje stil og oppstilte, naturlige portretter
  • god balanse - og utvalg av mennesker, følelser, detaljer og hendelser
  • tidløs
Vi gleder oss til å se mye mer fra denne talentfulle, vakre damen, og kan også fortelle at hun blir å finne på våre nye nettsider for utvalgte annonsører, som lanseres om kort tid. Her blir hun å finne sammen med mange fler i forskjellige bransjer. Vi har også publisert et bryllup av Angelie tidligere, og det finner du her. Husk å gå inn på hennes facebook side og trykk på liker-knappen. Angelie har et sesialtilbud til våre lesere som blir annonsert imorgen - stikk innom igjen da. Skal du gifte deg, er dette noe for deg!

BILDENE OVER ER AV FOTOGRAFEN SELV; ANGELIE HAFZULLAH - ANGELWORX
BILDET TIL HØYRE - FOTOKREDIT: Carl Martin Nordby



SPONSOR I SØKELYSET: Dette er et sponset innlegg.  Likevel vil vi understreke at teksten vår om gjeldende sponsor, er ene og alene vår oppfatning av leverandøren, i tillegg til sponsorens egne ord. Vi er opptatt av å formidle, og omtale forskjellige bryllupsleverandører for de kvaliteter de besitter, og som vi setter pris på. The NWB er en kanal for moderne & stylish, unike bruder og par, som ser etter kvalitet - og det lille ekstra. Vi ønsker å være formidler av orginalitet, stil og kvalitet, når det kommer til samarbeidspartnere, og vi ønsker derfor å ha med oss kvalitetsbevisste leverandører på vår vei, for å kunne tilby dette. The Norwegian Wedding Blog vil hele tiden strebe etter å tilby det beste - av og fra de beste.
Ønsker du å ha en link til deg og/eller din bedrift som fotograf, brudebutikk, blomsterbutikk,  skobutikk, frisør, accessories & design, ta kontakt med oss for et tilbud. Vi har flere alternativer for reklame - og for samarbeidspartnere på vår nettside. Det kan være via BUTTONS (link i sidefelt), eller under gjeldende kategori (eks. Brudekjoler, Spaces & Places, og/eller sponsede innlegg, med utfyllende tekst og bilder,  og med utstrakt bruk av linker).

Popular Posts